کانال رسمی تلگرام جهاددانشگاهی افتتاح شد
کد خبر: 3593334
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

کانال رسمی تلگرام جهاددانشگاهی افتتاح شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: کانال تلگرام رسمی جهاددانشگاهی راه‌اندازی شد و مخاطبین این کانال، می‌توانند علاوه بر اطلاع از برنامه‌های جهاد دانشگاهی از دستاوردها و فعالیت‌های این مجموعه به صورت کاملا به‌روز مطلع می‌شوند.

ابوالقاسم رئیسی، مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اعلام خبر راه‌اندازی کانال تلگرام رسمی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: این کانال در راستای اطلاع‌رسانی در خصوص فراخوان‌ها، انتشارات، فعالیت ویژه مجموعه‌های موفق جهاد دانشگاهی، مهمترین رویدادهای جهاد دانشگاهی و ایجاد امکان دسترسی به آخرین اخبار جهاد دانشگاهی درکوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد شده است.
وی با اشاره به اهداف این کانال اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با وجود 56 واحد وچندین پژوهشگاه و دانشگاه مجموعه بزرگی است که فعالیت‌هایی با کمیت و کیفیت بالا در آن صورت می‌پذیرد و اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است که راه‌اندازی کانال تلگرامی به این هدف کمک می‌کند.
وی افزود: هدف نخست ما ارتباط و اطلاع‌رسانی به جهادگران جهاد دانشگاهی است و در همین خصوص، ادمین جهت ارتباط دوسویه پذیرای دیدگاه‌های جهادگران برای طرح انتقادات و پیشنهادات و طرح مسائل مبتلابه در مجموعه‌های جهاد دانشگاهی است. هدف بعدی مخاطبین عام هستند که علاوه بر اطلاع از برنامه‌های جهاد دانشگاهی از دستاوردها و فعالیت‌های این مجموعه به صورت کاملا به‌روز مطلع می‌شوند.
وی در پایان از بازطراحی وبسایت جهاد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی @acecr1359  به کانال رسمی تلگرامی جهاد دانشگاهی بپیوندند.
کانال تلگرام رسمی جهاددانشگاهی افتتاح شد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فرح حقیقت پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۰
0
0
سلام ممنون
captcha