برگزاری نشست وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در مشهد
کد خبر: 3593337
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
فردا صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در مشهد

گروه فرهنگی: نشست وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی، پنجشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نشست منتخبی از وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در راستای سلسله برنامه‌های هفته زنان در کشورهای اسلامی، پنجشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود.
در این نشست که وزرای امور زنان و خانواده منتخبی از کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت. گفتگو، تبادل وتجارب در مورد سیاست‌ها، اقدامات و برنامه‌های مؤثر در زمینه توسعه سیاست‌های اجتماعی در حمایت از خانواده و ضرورت توجه جدی در کشورهای اسلامی به حوزه خانواده از جمله اهداف نشست است.
براساس این گزارش، این نشست که با میزبانی معاونت رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده برگزار خواهد شد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان ارتباطات اسلامی، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی مشارکت دارند.
بازدید از توانمندی‌های زنان خراسان رضوی، آشنایی با مردم مشهد، ارائه چند پنل تخصصی و ... از دیگر برنامه‌ها است. علاوه بر این، تجارب مثبت و موفق در زمینه دوستداری خانواده و حمایت‌های اجتماعی مبادله خواهد شد.
یادآور می‌شود، نشست منتخبی از وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی، اولین نشستی است که پنجشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه از ساعت ٩ صبح در هتل پارس مشهد آغاز خواهد شد.
captcha