سطح مسابقات قرآن جامعه کارگری، افزایش چشمگیری داشته است
کد خبر: 3593532
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

سطح مسابقات قرآن جامعه کارگری، افزایش چشمگیری داشته است

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر امور قرآنی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارتقای کیفی چشمگیر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش خبرداد.

مهدی رضایی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎‏المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور به میزبانی استان قم در حال برگزاری است.
وی افزود: در این مسابقات با توجه به اینکه سه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توابع آنها زیر نظر این وزارت خانه هستند طبیعتا طیف حاضران این مسابقات نیز گسترده هستند و همه این گروه‎ها و خانواده‎های آنها را نیز شامل می‎شوند.
مدیر امور قرانی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات در بخش‎های مختلف قرائت و حفظ و مفاهیم، از هر استان نمایندگان مختلف معرفی شدند و در این مسابقات شاهد حضور 303 نفر در بخش‎های مختلف هستیم.
وی گفت: خوشبختانه با هماهنگی که با سازمان دارالقرآن کریم انجام شده است این سازمان کار کیفی این مسابقات را مدیریت می‏‎کند و به زعم فعالان این سازمان، خوشبختانه سطح کیفی مسابقات ارتقای بسیار خوبی داشته است.
وی گفت: با توجه به شرایطی که استان قم از حیث برخورداری از جایگاه‏‎های عظیم معنوی دارد می‎توان گفت که برگزاری مسابقات در این شهر از اولویت‏های اصلی برگزاری مسابقات است زیرا علاوه بر اینکه حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران در این شهر است و اینکه این شهر در نزدیکی پایتخت است، قطعا بهترین مکان برای برگزاری این مسابقات است.
captcha