رسانه‌ها معرفی موقوفات و بقاع شاخص استان را مورد توجه قرار دهند
کد خبر: 3593668
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
مسئول روابط عمومي اداره کل اوقاف استان قزوين:

رسانه‌ها معرفی موقوفات و بقاع شاخص استان را مورد توجه قرار دهند

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومي اداره کل اوقاف استان قزوين گفت: معرفی موقوفات و بقاع شاخص به همراه فعالیت‌ها و عملکرد این اداره کل از ضروریات است که بدون همکاری، مساعدت و تعامل سازنده و مطلوب با رسانه‌های استان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاري بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، علی محمدپور مسئول روابط عمومي اداره کل اوقاف استان قزوين اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان قزوين با توجه وجود اولین وقف نامه کشور در آن و تعداد زياد موقوفات و 264 امامزاده و بقعه متبرکه يکي از استان‌هاي برتر در زمينه وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه آن به شمار مي‌رود.
وی افزود: معرفی موقوفات و بقاع شاخص به همراه فعالیت‌ها و عملکرد این اداره کل در راستای احیاء و صیانت از حقوق موقوفات و معرفی بقاع متبرکه از ضروریات است که بدون همکاری، مساعدت و تعامل سازنده و مطلوب با رسانه‌های استان امکان‌پذیر نیست.
محمدپور دانستن سياست‌هاي فکري و عقيدتي رسانه‌هاي جمعي و روح حاکم بر آن را  از بابت افکار و انديشه ها و دورنماي کاري بسيار مهم دانست و عنوان کرد: باید با رسانه‌ها به يک درک و زبان مشترک برسیم و خود را براي يکديگر به درستي تعريف کنیم.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برنامه سال 96 را با یک رشد 43 درصدی نسبت به سال 95 معرفی و اظهار کرد: به منظور افزایش ارتباط مستمر و مطلوب با رسانه‌های استان جهت معرفی امامزادگان و موقوفات استان شاهد رشد 43 درصدی برنامه سال 96 نسبت به سال 95 در تمامی ابعاد و آیتم های مربوطه هستیم‌.
وی ادامه داد: در مشارکت و بهره گیری از ظرفیت‌های صداوسیمای استان با توجه به تهیه زیرساخت های این امر می بایست تا پایان سال جاری ۳۰ عنوان برنامه تولیدی و یک عنوان برنامه مشارکتی و ترکیبی برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صداو سیما آماده شود.
این مسئول در پایان بیان کرد: توسعه و راه اندازی سامانه پیام کوتاه متمرکز در ادارات شهرستان‌های تابعه و موقوفات و بقاع متبرکه شاخص، برگزاری مسابقات پیامکی و نظر سنجی از دیگر برنامه‌های روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در سال 96 خواهد بود.

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین

captcha