رواج قرائت قرآن سبب برکت در محیط کار است
کد خبر: 3593674
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
یک قاری:

رواج قرائت قرآن سبب برکت در محیط کار است

گروه فعالیت‎های قرآنی: قاری قرآن مسابقات جامعه کارگری کشور، بر نقش جدی و تجربه شده قرآن در افزایش برکت و نوربخشی در محیط کار تأکید کرد.

حمید عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: از 5 سال پیش در زمینه فعالیت‎های قرآنی بخصوص رشته قرائت فعالیت دارم و خوشبختانه با توجه به حمایت کارفرما از حضور بنده در مجامع قرآنی فعالیت‎های خود را در عرصه‎های مختلف گسترش داده ام.
وی افزود: مهمترین عنصری که در زمینه رشد فعالیت‎های قرآنی بنده موثر بوده است، علاقه به انس با قرآن کریم و تشویق خانواده بوده است؛ به حسب این علاقه فردی بوده است که همیشه در همه حال قرآن را با خود دارم و در محل کار و منزل و فعالیت‎های اجتماعی هیچگاه از قرآن جدا نیستم.
وی گفت: خوشبختانه قرآن کریم به شکلی با انسان عجیبن می‎شود که هر کسی با آن انس بگیرد، هیچگاه نمی‎تواند از آن جدا شود؛ در واقع کسی که با قرآن انس می‎گیرد گویی با گمشده‎ چند ساله خود روبرو شده است و اگر روزی بدون قرآن بگذارند گویی که سال ها از مونس خود دور بوده است.
عبداللهی بیان کرد: در محیط کاری بنده 5 نفر فعالیت دارند ولی انس من با قرآن باعث شده است که کارگران دیگر نیز کم کم به قرآن خوانی روزانه علاقه مند شوند و همه آنها سعی می‎کنند که در قرائت قرآن با من همراه شوند؛ در واقع همین رویکرد باعث شده است که محل کار ما محلی قرآنی شود و خوشبختانه برکات این کار نیز حس در شغل ما نیز کاملا محسوس بوده است.
وی گفت: خوشبختانه یکی از آثار بسیار مهم انس با قرآن در محل کار افزایش محسوس رفاقت‏‌ها و همچنین پاک شدن محسوس محیط کار است؛ در زمانی که روزانه فعالان این کارگاه مشغول قرائت قرآن هستند، دیگر زمانی برای دروغ و شوخی‎های غیر اخلاقی و... نیست؛ در واقع از زمانی که قرآن خوانی در کارگاه ما به یک رسم مبدل شد همه کارگران سعی کردند خود را با قرآن تنظیم کنند.
عبداللهی بیان کرد: مسابقات قرآن جامعه کارگری نیز بحمدالله در قم برگزار می‎شود و در روزهای برگزاری خوشبختانه از فیض زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) بهره می‎بریم؛ خوشبختانه سطح مسابقات نیز از لحاظ کیفی بسیار خوب بود و این تاثیرات نسبت به دوره گذشته کاملا محسوس بوده است.
captcha