جشنواره فرهنگی هنری نماز رزمندگان در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3593720
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

جشنواره فرهنگی هنری نماز رزمندگان در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: جشنواره فرهنگی هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ظهر امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در نشست مطبوعاتی که با موضوع اعلام برنامه بزرگداشت روز جانباز و جشنواره فرهنگی هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان برگزار شده بود، اظهار کرد: هر روز ما باید با یاد شهدا و فرصتی برای تبیین ایثارگری آنها به عنوان چراغ راه جامعه امروز باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه نماز برای همه خانواده‌ها یک حاشیه امن برای عدم انحراف و سقوط از راه مستقیم است، تصریح کرد: برای ما که در این اداره هستیم وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک نقشه عملیاتی است و در بیشتر این وصایا شاهد تاکید شهدا به اقامه نماز هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۷ هزار جانباز در سطح استان با درصدهای مختلف جانبازی، از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: تا کنون ۱۰ خدمت خانواده ایثارگران به بخش خصوصی واگذار شده و در تلاشیم تا پایان سال ۲۵ خدمت به بخش خصوصی واگذار شود.

کاظمی با اشاره به فراخوان جشنواره فرهنگی، هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان تاکید کرد: این جشنواره در محورهای خاطره‌نویسی، شعر، گزیده‌ای از وصیتنامه شهدا، داستان، عکس، فیلم، انیمیشن و فضای مجازی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه سالجاری خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه این جشنواره با همت بیش از 20 دستگاه اجرایی استان به ویژه ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت zanjan.namaz.ir مراجعه و همچنین با شماره ۳۳۴۷۲۵۰۰ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود آدرس دبیرخانه این جشنواره زنجان، بلوار قائم، ساختمان سابق نهضت سوادآموزی، ستاد اقامه نماز استان زنجان است.

captcha