برنامه‌های تابستانی دارالقرآن زنجان نهایی شد
کد خبر: 3593728
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
رحیمی:

برنامه‌های تابستانی دارالقرآن زنجان نهایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان از نهایی شدن برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی این مجموعه خبر داد.

ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: فرا رسیدن تعطیلات تابستانی فرصت خوبی به والدین و دانش‌آموزان می‌دهد تا با فراغ بال بیشتری در فعالیت‌های اوقات فراغت حضور داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا دارالقرآن‌الکریم زنجان برای پربار کردن هرچه بیشتر تعطیلات تابستانی به ویژه برای دانش‌آموزان در کنار برنامه‌های همیشگی دارالقرآن، برنامه‌های ویژه تابستانی خود را مشخص و چگونگی و زمان اجرای آنها نهایی شد.

مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان با اشاره به اینکه حضور در برنامه‌های دارالقرآن محدودیت سنی ندارد، تاکید کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33449944 و 33448844 تماس بگیرند.

رحیمی با بیان اینکه امسال توجه ویژه‌ای به کلاس‌های ورزشی در مجموعه دارالقرآن‌الکریم زنجان در کنار سایر کلاس‌های اوقات فراغت شده است، گفت: در راستای توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به تحصیل، تهذیب و ورزش، امسال توجه به برگزاری دوره‌های ورزشی به صورت ویژه در دستور کار دارالقرآن زنجان قرار دارد.

captcha