آغاز سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختران خراسان رضوی در ملک‌آباد
کد خبر: 3593749
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

آغاز سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختران خراسان رضوی در ملک‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مقدماتی استان در گروه سه ویژه دختران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه احمدآباد، با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای در شهر ملک‌آباد از ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مقدماتی استان در گروه سه ویژه دختران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه احمدآباد، با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای در شهر ملک‌آباد از ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز دختران در مشهد
بنابر این گزارش، امسال براساس تصمیم شورای پرورشی استان، مسابقات به میزبانی سه گروه اداره آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد، شهرستان کاشمر و منطقه احمدآباد برگزار می‌شوند و براساس میزان توسعه‌یافتگی، مناطق برخوردار در گروه یک شامل ۱۵ اداره، مناطق نیمه‌برخوردار در گروه دو شامل ۱۶ اداره و مناطق کم‌برخوردار شامل ۱۶ اداره در گروه سه قرار گرفتند که در مجموع ۴۷ اداره در قالب این سه گروه تقسیم‌بندی شده‌اند.
مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز دختران در مشهد
گفتنی است، مرحله مقدماتی استانی سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی در گروه‌های سه‌گانه از ۲۱ فروردین سال جاری آغاز و  تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد که در گروه یک این مرحله ۹۰۰ نفر به میزبانی اداره ناحیه هفت مشهد مقدس، ۹۲۸ نفر در گروه دوم به میزبانی کاشمر و ۹۱۸ نفر نیز در گروه سوم و به میزبانی منطقه احمدآباد رقابت خواهند کرد.
یادآور می‌شود، فینال این مسابقات در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله استانی، به مسابقات کشوری که بخش پژوهشی آن به میزبانی استان اردبیل و آوایی نیز به میزبانی خراسان رضوی در بازه زمانی ۲۳ تیر الی ۲۳ مردادماه سال جاری خواهد بود، راه می‌یابند.
captcha