تبلور ارزش‌ها، نمادها و باورها در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3593819
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
علیشیری بیان کرد:

تبلور ارزش‌ها، نمادها و باورها در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات: علیشیری، دبیر شورای هم‌اندیشی و راهبردی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، مدیریت برگزاری مسابقات بین‌المللی را در راستای برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت در سطح بالایی توصیف کرد و به متصدیان امور تبریک گفت.

تبلور ارزش‌ها، نمادها و باورها در مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علیشیری، مدیر گروه‌های دکتری در رشته‌های رسانه و دبیر شورای هم اندیشی و راهبردی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب که برای دومین مرتبه به مسابقات بین المللی قرآن کریم آمده بود دقایقی به گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا پرداخت و مدیریت برگزاری مسابقات بین المللی را در راستای برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و کنترل و نظارت در سطح بالایی ارزیابی کرد و به متصدیان امور تبریک گفت.

دبیر شورای هم‌اندیشی و راهبردی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، سال‌های متمادی است که در زمینه اقامه نماز و تلاوت قرآن رتبه اول را داراست و بسیار در این زمینه فعال و کوشاست.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ادامه تصریح کرد: به عنوان یک معلم، همیشه معتقدم که سطوح مورد بررسی در ارزیابی های فرهنگی، یک سطح و لایه نیست بلکه لایه‌های مختلفی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. یکی از آن لایه‌ها، نمادها و سمبل‌هاست، دیگری ارزش‌های مشترک و سوم مفروضات و باورهای بنیادین است.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: متاسفانه در بسیاری از جوامع یک سطح که همان نمادهاست بررسی می‌شود، اما آنچه که من اینجا و در صحن برگزاری این مسابقات دیدم، سه سطح و یا سه لایه با هم دیده شده و یکجا مورد بررسی قرار گرفته شده که از این جهت به متصدیان و مدیران این مسابقات، به عنوان یک معلم تبریک می‌گویم.

captcha