برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج تمتع در کردستان
کد خبر: 3593897
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج تمتع در کردستان

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان کردستان گفت: آزمون جامع کارگزاران حج و تمتع 96 امروز، هشتم اردیبهشت در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و 83 نفر عامل اجرایی در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال،  مدیر حج و زیارت استان کردستان امروز ، هشتم اردیبهشت ماه در جریان برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج و تمتع 96 استان کردستان، اظهار کرد: آزمون جامع کارگزاران حج و تمتع 96 در استان کردستان امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد و 83 نفر عامل اجرایی در این آزمون شرکت کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه فراخوان این آزمون از فروردین ماه سال جاری اعلام شده است، افزود: مدیران کاروان‌ها از بین افرادی که در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند می‌توانند عوامل اجرایی خود را انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت استان کردستان در ادامه بیان کرد:  امسال از استان کردستان بالغ بر یک هزار و 200 نفر به حج تمتع اعزام می‌شوند که بیشترین نفرات را شهرستان سنندج به خود اختصاص داده است.

ناظمی‌جلال با اشاره به اینکه زائرین برای عزیمت به حج تمتع تاکنون 10 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند، عنوان کرد: اعزام کاروان‌های کردستان که بالغ بر 8 الی 12 کاروان است همزمان با سراسر کشور در مردادماه از ایستگاه پروازی همدان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود؛ آزمون جامع کارگزاران حج و تمتع 96 امروز، هشتم اردیبهشت ماه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و 83 نفر عامل اجرایی در این آزمون شرکت کردند.

captcha