اجرای 124 برنامه توسط تبلیغات اسلامی لرستان در هفته معلم
کد خبر: 3593922
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
غلامی خبر داد:

اجرای 124 برنامه توسط تبلیغات اسلامی لرستان در هفته معلم

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای 124 برنامه فرهنگی در سالروز شهادت مطهری و روز معلم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ادار‌ه‌کل تبلیغات اسلامی لرستان جمعه، هشتم اردیبهشت در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته معلم که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان به‌مناسبت فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری و بزرگداشت جایگاه تعلیم و تربیت برگزاری 124 برنامه فرهنگی و قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: اعزام مبلّغ و مبلّغه، برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، تجلیل از مربیان قرآن و دبیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی (صدرا)، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی شامل کتب: حقوق زن در اسلام، حجاب و عفاف و ... از‌ جمله برنامه‌های فرهنگی است که در دستور کار این معاونت به‌مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری قرار دارد.
غلامی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه‌ها، پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، معرفی مؤلفه‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با تاکید بر آثار شهید مطهری و معرفی شهید مطهری به‌عنوان پرچم‌دار وحدت اسلامی است.
captcha