«ماندوو» روی پرده رفت
کد خبر: 3594005
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

«ماندوو» روی پرده رفت

گروه هنر: فیلم سینمایی «ماندوو» به کارگردانی ابراهیم سعدی در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فیلم سینمایی «ماندوو» امروز نهم اردیبهشت در گروه هنر تجربه روی پرده می‌رود. این فیلم سینمایی سعی دارد با محور قرار دادن موضوع مهاجرت به بحث سبک زندگی اسلامی بپردازد. این کار به زبان کردی ساخته شده و با زیرنویس فارسی روی پرده می‌رود.

در این گزارش آمده، این فیلم توانسته در جشنواره‌های مختلف جوایز بسیاری کسب کند. سینماهای نمایش‌دهنده «ماندوو» عبارتند از؛ سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کورش، خانه هنرمندان، پردیس سینمایی چارسو و موزه سینما در تهران و همچنین سالن سوره اصفهان، پردیس هویزه مشهد، سالن هنر و تجربه بابل و پردیس سینمایی گلستان در شیراز.

در «ماندوو» بازیگرانی ایرانی و کرد حضور دارند. تیما امیری، روژان محمد جزا، شهاب (هاشم) فاضلی، اوستا خالد، صلاح الدین شیخ‌محمدی، عبدال شوکت عبدال، محمود گلی، خاتون غدیر شمران، اسماعیل کریم، سوران ابراهیم، زمان حمید شفیق و زمن شفیق شمران از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند..

فیلم سینمایی «ماندوو» در جشنواره‌های معتبر در سطح جهان روی پرده رفته و جایزه «فیپرشی» از طرف فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم در بخش مسابقه اصلی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «زردآلوی طلایی» ایروان در کشور ارمنستان و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش رقابتی «فرانس ۲۴» در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بیروت» در کشور لبنان را کسب کرده است.


captcha