بازخوانی آثار شهید مطهری در مسابقه «مرواریدی در صدف»
کد خبر: 3594024
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
در کتابخانه‌های منطقه 18 برگزار می‌شود؛

بازخوانی آثار شهید مطهری در مسابقه «مرواریدی در صدف»

گروه ادب: «مرواریدی در صدف» عنوان مسابقه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی و آشنایی با زندگی و آثار استاد شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، در این برنامه که به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری با مشارکت کانون ادبی فجر و کتابخانه‌های منطقه برگزار می‌شود، علاقه‌مندان با شماری از کتاب‌های شاخص آن شهید آشنا می‌شوند.

بر اساس این گزارش زندگی‌نامه استاد شهید مطهری و گزیده‌ای از کتاب‌های حقوق زن در اسلام، انسان کامل، احیای تفکر اسلامی و آینده انقلاب اسلامی در قالب بروشوری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و پس از مطالعه آن به پرسش‌های چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

این گزارش می‌افزاید: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز دوشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه با رجوع به کتابخانه‌های تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 که مشخصات آنها در نشانی اینترنتی فرهنگسرای خاتم(ص) به آدرس khatam.farhangsara.ir آمده است سؤالات را دریافت و پاسخ‌های صحیح را با یک عدد 5 رقمی به سامانه پیامکی 2000183718 ارسال کنند. پس از بررسی پاسخنامه‌های صحیح به قید قرعه به 8 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66817456 تماس بگیرند.

captcha