جشنواره مجازی «آخرین آفتاب» برگزار می‌شود
کد خبر: 3594126
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

جشنواره مجازی «آخرین آفتاب» برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: جشنواره مجازی آخرین آفتاب با موضوع مهدویت و انتظار توسط سازمان فضای مجازی سراج در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره مجازی آخرین آفتاب توسط سازمان فضای مجازی سراج در گیلان، با موضوع مهدویت و انتظار در رشته‌های طراحی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی و موشن گرافیک برگزار می‌شود.

بومی بودن شرکت‌کنندگان یکی از شرایط شرکت در جشنواره به شمار می‌رود و یک شرکت‌کننده می‌تواند در تمامی بخش‌های مذکور این جشنواره شرکت کند.

جشنواره مجازی «آخرین آفتاب» برگزار می‌شود

در هر بخش از این جشنواره تنها یک اثر از افراد پذیرفته می‌شود و ابعاد آثار ارسالی در بخش‌های طراحی پوستر، نقاشی دیجیتال و تایپوگرافی باید 50 در 70 سانتی‌متر باشد، همچنین کیفیت 300 dpi در آثار مذکور مورد قبول است.

در بخش موشن گرافیک آثار ارسالی حداقل یک دقیقه در نظر گرفته شده است. همچنین به همراه هر اثر ارسالی از شرکت‌کنندگان باید مشخصات افراد در قالب یک فایل word شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس محل سکونت و ایمیل، شماره تلفن همراه و تلگرام، نرم‌افزارهای استفاده شده در تولید اثر به دبیرخانه ارسال شود.

جشنواره آخرین آفتاب با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت در استان گیلان برگزار می‌شود و از شرکت‌کنندگان جشنواره آخرین آفتاب در مراسم ویژه‌ای تقدیر می‌شود. همچنین به آثار منتخب جشنواره اشاره شده جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی اهدا شده و آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در قالب نرم‌افزارهای مختلف منتشر و در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

یادآوری می‌شود، کاربران تا 31 اردیبهشت‌ماه، فرصت دارند تا آثار خود را با فرمت zip به نشانی gilan@seraj.ir ارسال کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۷
0
0
برگزاری این جشنواره موجب بروز خلاقیت و استعدادهای علاقمندان می‌شود
captcha