تشییع پیکر سرباز شهید امنیت کشور در جوین
کد خبر: 3594173
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

تشییع پیکر سرباز شهید امنیت کشور در جوین

گروه شهرستان‌ها: پیکر مطهر شهید مهدی امینی، سرباز شهید امنیت کشور صبح امروز در زادگاهش حکم آباد جوین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پیکر مطهر شهید مهدی امینی، سرباز شهید امنیت کشور صبح امروز، 9 اردیبهشت ماه در زادگاهش حکم آباد جوین تشییع و به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر سرباز شهید امنیت کشور
از آخرین زمانی که مردم شهید پرور جوین پیکر شهید مهدی بیدی، شهید مدافع حرم، را بر روی دستانشان تشییع کردند، 10 ماه می‌گذرد که امروز بار دیگر فضای این شهرستان معطر به عطر شهدا شد.
تشییع پیکر سرباز شهید امنیت کشور
صبح امروز 9 اردیبهشت، پیکر شهید مهدی امینی، از شهدای مرزبانی که در درگیری با تروریست‌ها در میرجاوه سیستان و بلوچستان به مقام والای شهادت دست یافته بود، ابتدا در شهر نقاب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان جوین تشییع و سپس توسط حجت‌الاسلام محمد تقی دلیلی پور، امام جمعه جوین، بر پیکر آن شهید والا مقام نماز میت اقامه شد؛ در ادامه پیکر این شهید به زادگاهش، روستای حکم آباد منتقل و در جوار شهدا در آرامگاه ابدی خویش آرام گرفت.
یادآور می‌شود، مراسم وداع با پیکر شهید مهدی امینی، شب گذشته در مسجد جامع شهر نقاب برگزار شد و مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند تا آنان نیز برای سربلندی میهن از بذل جان خود دریغ نکنند.
captcha