«برکت» به‌زودی جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3594449
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

«برکت» به‌زودی جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: «برکت» عنوان یک مجموعه تلویزیونی است که با محوریت سبک زندگی ایرانی - اسلامی به‌زودی جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «برکت» به‌زودی آغاز خواهد شد. این کار دینی را علی بهادر تهیه و کارگردانی خواهد کرد. حضور امیرمحمد زند، رامین ناصر نصیر، زهرا اویسی و علی‌رضا اوسیوند تا به امروز در این کار قطعی شده است. این کار با هدف اشاعه سبک زندگی ایرانی – اسلامی تولید خواهد شد.

بنا به این گزارش، این فیلم روایتگر زندگی ‎رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلم‌ساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.

در «برکت» که چهار قسمت دارد، اشاره‌ای هم به اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در منطقه‌ اندیکا، لالی و بخش عشایری مسجد سلیمان می‌شود.

نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابردار: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: امیر رضایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی، دستیار کارگردان: ماکان رضایی پور، دستیار دو: محسن ازاد، عکاس: عاطفه سادات هل اتایی، دستیاران تصویر: مرتضی خضری، عباس نیسی، محمدصالحی، دستیار صدا: محمود طلایی، دستیاران صحنه: محمود کاشانی، میثم صارمی، دستیار لباس: رها معینی، مجریان گریم: محمد جواد جهانگیری، گلناز امیرجعفری، روابط عمومی: میناپیروزیان، تدارکات: محرم گلزار، سینه موبیل: احمد هاشمی.
captcha