زیارت ارزان قیمت؛ یکی از مؤلفه‌های توسعه شهری
کد خبر: 3594555
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

زیارت ارزان قیمت؛ یکی از مؤلفه‌های توسعه شهری

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر گروه اقتصاد شهری پژوهشکده نوین ثامن افزود: موضوع اقتصاد زیارت یکی از مسائل و مشکلات جدی است، اینکه مشهد می‌خواهد در حوزه تجاری باشد یا سیاست و در چه مسیر توسعه‌ای می‌خواهد، قرار بگیرد، زیارت ارزان قیمت یکی از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند باعث توسعه شهری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سعید حبیبی، مدیر گروه اقتصاد شهری پژوهشکده نوین ثامن، صبح امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در بازدید جمعی از  کارکنان خبرگزاری ایکنا و ایسنا با پژوهشکده ثامن، عنوان کرد: پژوهشکده نوین ثامن دغدغه مهم آن همکاری گروه‌های تخصصی و دانشگاهی با یکدیگر است. 
وی گفت: از بدو تأسیس این پژوهشکده ما به دنبال این بودیم تا مسأله‌ای که در شهر وجود دارد را تبیین کنیم و تأثیرگذاری در حل مشکلات از جمله اقدامات ما به شمار می‌رود. 
حبیبی عنوان کرد: پژوهشکده‌های ما در ایران بیشتر موضوع محور هستند این پژوهشکده نوین ثامن سعی کرده به پژوهشکده‌ای مسأله محور تبدیل شود. 
بحران مدنیت شهری باعث مشکلات زیادی در شهر شده
مدیر گروه اقتصاد شهری پژوهشکده نوین ثامن ادامه داد: بحران مدنیت شهری باعث مشکلات زیادی در شهرها شده و آن هم به دلیل سرعت تغییرات است سعی کرده‌ایم در این زمینه در مطالعات انسجام‌بخشی بیشتری انجام دهیم.
زیارت ارزان قیمت؛ یکی از مؤلفه‌های توسعه شهری 
حبیبی افزود: موضوع اقتصاد زیارت یکی از مسائل و مشکلات جدی است، اینکه مشهد می‌خواهد در حوزه تجاری باشد یا سیاست و در چه مسیر توسعه‌ای می‌خواهد، قرار بگیرد، زیارت ارزان قیمت یکی از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند باعث توسعه شهری شود. 
مدیر گروه اقتصاد شهری پژوهشکده نوین ثامن گفت: ما معتقد هستیم که همیشه پژوهش برای پژوهش فایده‌ای ندارد باید پژوهش به سمت مردم برود و حل مشکلات آنها را انجام دهد.
captcha