مشارکت گسترده در انتخابات، از مهم‌ترین راه‌های حفظ کشور است
کد خبر: 3594574
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

مشارکت گسترده در انتخابات، از مهم‌ترین راه‌های حفظ کشور است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حفظ کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است و زمانی که دشمنان مشارکت بالای مردم را در انتخابات می‌بینند می‌دانند که نباید با کشور ما دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از كردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 10 اردیبهشت ماه در دیدار جمعی از ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: هرکس خود را مسلمان و پیرو پیامبر(ص) و اسلام می داند دو ویژگی دارد اول اینکه بدون ترس در مقابل کفار می ایستد و محکم و با یک روحیه ارزشی و انقلابی مقابل دشمن ایستاده و دومین ویژگی این است که بین مومنین رحیم و مهربان است و تمام تلاش خود را برای راحتی آنها می کند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد نسل کشی مسلمانان در کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند، افزود: استکبار و جبهه کفر در کشور بوسنی که یک کشور اسلامی است می خواستند آن را نابود کنند و نسل کشی به راه بیندازند اما ما در آنجا محکم ایستادیم و در فلسطین هم مانع قتل عام فلسطینیان شدیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه دشمنان قصد داشتند مسلمانان را در کشورهای مختلف قتل و عام کنند، اعلام کرد: کسانیکه بصیرت داشته باشند می دانند اگر خط مقاومت در سوریه شکسته شود عراق، سوریه و لبنانی نمی ماند و ما باید در داخل کشور با دشمنان بجنگیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هدف دشمن را همه امت اسلام دانست و بیان کرد: تروریست‌ها تعداد زیادی از مردم اهل سنت عراق و یمن که ۶۰درصد آنها اهل سنت هستند را کشتند، شیعه یا سنی برای دشمنان فرقی نمی کند مسئله اصلی آنها اسلام است.

وی عنوان کرد: آمریکا و انگلیس تلاش می کنند یک مزدور که سرسپرده آنها باشد در سوریه سرکار بیاید که آن کشور را در اختیار اسرائیل قرار دهند اما خود مردم سوریه باید سرنوشت کشور خود را انتخاب کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک مسئله مهم در کشور ما است چراکه به همه کشورهای غربی ثابت می‌کند که ایران علاوه بر اینکه در همه عرصه ها موفق است در بحث حضور مردم در صحنه انتخابات در دنیا نیز اول است و متوسط حضور مردم در کشورهایی که مدعی دمکراسی هستند ۲۵درصد است اما در ایران متوسط حضور ۶۵درصد است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور در انتخابات را برای دشمن مایوس کننده دانست و گفت: مشکلات همیشه هست اما مردم ما نظام،رهبری و مملکت خود را دوست دارند و با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مایوس می کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حفظ کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است و زمانی که دشمنان مشارکت بالای مردم در انتخابات را می بینند می دانند که نباید با کشور ما دست و پنجه نرم کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی اعلام کرد: اگر ما امنیت داریم به دلیل یکپارچگی و وحدت ماست و اینکه ما مشکلاتمان را در داخل حل می کینم و چون ملت و نظام باهم یکی هستند و امنیت پایدار کشور نتیجه این وحدت و همراهی است.

وی تصریح کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم که برای محرومان و مستضعفان دل بسوزانند و برای پیشرفت کشور به داخل نگاه کنند و از ظرفیت های داخلی برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تاکید بر وحدت موجود در کشور، اعلام کرد: حضور حداکثری مردم اتحاد و یکپارچگی مردم را نمایش می‌دهد که در ایران همه مسلمانان با هر مذهب و قومیتی باهم متحد هستند و برای سرافرازی اسلام و ایران دست به دست هم داده و تلاش می‌کنیم.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد: حل مشکلات کشور با روحیه ایثار و جهادی امکانپذیر است و باید بر حضور رزمندگان و کسانیکه در جنگ حاضر بوده اند حساب کرد.

وی یادآور شد: رسیدگی به وضع زندگی جانبازان و ایثارگران برای مسئولین افتخار است و باید به مشکلاتشان توجه و به آنها خدمات ارائه کنند و بصیرت به این معنی است که شخص جایگاه خود را بشناسد و بداند که اگر اینها نبودند آنها نیز جایگاهی نداشتند.

captcha