پیام استاندار خراسان شمالی به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز
کد خبر: 3594589
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

پیام استاندار خراسان شمالی به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام محمد رضا صالحی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم شعبان، سالروز ولادت  با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، عصاره نبوت و یادگار ولایت و نماد پاسداری از مکتب انسان‌ساز اسلام و چهارم شعبان ولادت بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز پاسدار و جانباز نامگذاری شد.
پاسداران و جانبازانی که با تاسی از نهضت عاشورا وبا درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی با جانفشانی دلاورانه خود در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن وظیفه‏ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.
آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با قامتی استوار و دلیرانه  در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان این مرز و بوم  ایستادند و منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای ملت سلحشور ایران اسلامی را رقم زدند.
بدون تردید حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز در دستیابی و توفیقات دولتمردان جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی  تاثیر گذار بوده است.
اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار ،ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازو پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) به خانواده معظم شهدا،  پاسداران و جانبازان گرانقدر استان خراسان شمالی موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی )از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
captcha