15 اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
کد خبر: 3594604
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

15 اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تا 15 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، درخصوص برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سال جاری اظهار کرد: ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه که بازه زمانی ۲۳ فروردین‌ماه الی سوم اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده بود تا 15 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.
وی ابراز کرد: علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir جهت ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نهاد‌هایی که می‌توانند برای حضور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ثبت‌نام کنند، افزود: کلیه مؤسسات قرآنی،دستگاه‌های دولتی، تشکل‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها و بخش خصوصی می‌توانند اینترنتی برای ثبت‌نام اقدام کنند.
حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه در حال برگزاری است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه در نیمه اول ماه مبارک رمضان با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، برگزار خواهد شد.
captcha