کمک به بازسازی عتبات عالیات؛ یکی از محورهای اصلی وحدت شیعه و سنی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3594712
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

کمک به بازسازی عتبات عالیات؛ یکی از محورهای اصلی وحدت شیعه و سنی در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: بدون شک کمک به بازسازی عتبات عالیات یکی از محور های اصلی وحدت شیعه و سنی در استان آذربایجان غربی است .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته نهم اردیبهشت ماه هوشنگ عطاپور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری در همایش استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی که در محل استانداری ترتیب یافت، با قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، گفت: با حمایت مسئولان استانی اقدامات خوبی در ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فعالیت های این ستاد موجب شده یک انرژی مثبت و یک جریان خاص در بین سازمانهای فرهنگی و مذهبی استان تزریق شود.

عطاپور با اشاره به سفر اعضای هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به نجف و کربلای معلی گفت: با مرور افرادی که به این مکانهای مقدس کمک کرده اند می توان دریافت که مردم آذربایجان غربی از سده های گذشته برای بازسازی و رونق این اماکن هزینه و کمک کرده اند.

 وی گفت: مردم استان چه شیعه و چه سنی ارادت قلبی ویژه ای به ائمه اطهار (ع) دارند و قطعا در بازسازی اماکن مذهبری بوژه در کربلا و نجف پیشقدم خواهند بود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: بدون شک کمک به بازسازی عتبات عالیات یکی از محور های اصلی وحدت شیعه و سنی در استان آذربایجان غربی است .

وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات ستادی مردمی است و مردمی هم به کارهای خود ادامه خواهد داد.

captcha