جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 3595158
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی لرستان تجلیل شدند

گروه اجتماعی: به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، مراسم تجلیل از جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی استان لرستان، دوشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، آیین تجلیل از جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی لرستان روز دوشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور مدیرکل امور مالیاتی، معاونین و رئیس حراست این اداره‌کل در محل سالن کنفرانس این اداره‌کل برگزار شد.
در این مراسم محمدرضا محمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان ضمن خیر مقدم به همکاران ایثارگر و گرامیداشت روز میلاد مسعود بزرگ جانباز عاشورا و روز جانباز، گفت: مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام وطن این بار در خاکریز مقاومت اقتصادی، به ما می‌آموزد، هرگز ایثارتان را فراموش نکنیم.
وی افزود: جهد شما در جبهه جهاد اقتصادی، توان رقابت، جولان و رفاقت عزت‌مندانه در جامعه جهانی را برای ایران اسلامی به‌وجود آورده است.
محمدی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» بیان کرد: بنده معتقدم حضور مقتدرانه و معنوی شما در عرصه مالیات که شاهراه گریز از تاراج منابع ناپایدار متعلق به نسل‌های آینده است، زمینه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری را فراهم می‌کند.
مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان ادامه داد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، تحقق درآمدهای مالیاتی است و این مهم رسالت سنگینی است که بر عهده تمام همکاران مادر سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور است.
وی تجلیل از خانواده‌های ایثارگران را یکی‌از اصول این اداره کل دانست و افزود: افتخار ماست که در اداره کل امور مالیاتی لرستان در تمامی سطوح از وجود خانواده معظم شهدا و ایثارگر استفاده شده است.
در پایان این مراسم از جانبازان اداره‌کل امور مالیاتی استان لرستان تقدیر شد.
captcha