استقامت جانبازان تداوم روحیه انقلابی است
کد خبر: 3595627
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

استقامت جانبازان تداوم روحیه انقلابی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی جانبازان است و استقامت آن‌ها برگرفته از روحیه انقلابی و ایمان و اعتقاد به ارزش‌های نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تجلیل از جانبازان این شهرستان که به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) برگزار شد گفت: نسل جوان ایران اسلامی باید با رشادت‌های این بزرگ مردان بیش از پیش آشنا شوند.
وی افزود: جانبازان شهدای زنده هستند و به فرموده مقام معظم رهبری سرمایه گرانب‌های جانبازان را در هیچ صحنه‌ای جز صحنه جهاد نمی‌توان یافت.
رضایی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بسیار سختی در جبهه‌های جنگ وجود داشت اما این سختی‌ها برای رزمندگان  شیرین بود.
وی با بیان اینکه نظامیان آمریکایی رتبه برتر خودکشی را در دنیا دارند اظهار کرد: برخلاف آنها رزمندگان و جانبازان ایران با افتخار از آن دوران یاد می‌کنند و این دلیل تفاوت جبهه‌های حق و باطل است. جانبازان ایران اسلامی با تأسی از بزرگ جانباز کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و جان خود را فدای انقلاب و ارزش‌های آن کردند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت تأکید کرد: آرامش و آسایش و عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی جانبازان است و دنیا در برابرعظمت این دلیرمردان تعظیم می‌کند. استقامت جانبازان برگرفته از روحیه انقلابی و ایمان و اعتقاد آنها به ارزش‌های نظام است که این مهم سبب ترس دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.
رضایی با اشاره به حفظ شأن، کرامت و منزلت جانبازان خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی و به ویژه مسئولان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران تلاش کنند.
captcha