رونمایی از کتب «درسنامه تدبر در قرآن جزء 24 و 25» و «تربیت فطری»
کد خبر: 3596442
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

رونمایی از کتب «درسنامه تدبر در قرآن جزء 24 و 25» و «تربیت فطری»

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب و درسنامه «تدبر در قرآن(حوامیم سبعه)» و «تربیت فطری»، تألیف حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده، به‌همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب و درسنامه «تدبر در قرآن(حوامیم سبعه)» و «تربیت فطری»، تالیف حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده، به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد رونمایی شد.
بنابر این گزارش، در مقدمه این کتاب آمده است: «نوشتار پیش‌رو که در آن سور حوامیم جزء 24 و 25، تدبر شده، دستاوردی تازه از تدریس حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده و تلاش گروه پژوهشی تدبر در قرآن است که در قالب درسنامه تقدیم می‌شود.
گفتنی است، در این اثر نیز از نمودار خطی آیات بهره برده شده است که در اثربخشی و روان‌سازی تدریس اساتید نقش بسزایی دارد.
کتاب «درسنامه تدبر در قرآن جزء 24 و 25» با قیمت 180 هزار ریال در قطع وزیری و ‌جلد گالینگور و کتاب و درسنامه «تربیت فطری» با قیمت 150 هزار ریال در قطع وزیری و جلد گالینگور، توسط انتشارات تدبر در قرآن و سیره مشهد روانه بازار شده است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با مراجعه حضوری به نشانی میدان ده دی، نبش رازی 8 و یا تماس با شماره 38552408-051 اقدام کنند.
captcha