تجلیل از خانواده شهید سید طاهر شریفی‌منش
کد خبر: 3597846
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد؛

تجلیل از خانواده شهید سید طاهر شریفی‌منش

گروه جهاد و حماسه: دیدار هفتگی جامعه قرآنی با خانواده معظم شهدای قرآنی، چهارشنبه این هفته 20 اردیبهشت با حضور در خانه شهید سیدطاهر شریفی‌منش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جامعه قرآنی کشور در سلسله دیدارهای هفتگی خود با خانواده شهدای قرآنی فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت در جمع خانواده شهید سیدطاهر شریفی منش حضور به هم خواهند رساند.

سومین هفته برگزاری این برنامه  در سال 96 که با هدف گرامیداشت و تجلیل از مقام شهدای قرآنی هر هفته از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در حال پیگیری و برگزاری است، طبق معمول ساعت 15 تا 16 روز آینده در منزل این شهید بزرگوار منعقد خواهد شد.

علاقه‌مندان برای همراهی جامعه قرآنی کشور در اکرام و تجلیل از خانواده شهید سیدطاهر شریفی‌منش می‌توانند ساعت 15 چهارشنبه 20 اردیبهشت به نشانی اتوبان صدر، قیطریه، بلوار شهیداندرزگو، خیابان شهید سیدطاهر شریفی‌منش، بن‌بست آزادگان، پلاک 6، طبقه اول مراجعه نمایند. 

یادآور می‌شود، شهید سیدطاهر شریفی‌منش از جمله رزمندگان گردان غواصی نوح سال 60 در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار این شهید بزرگوار در امامزاده علی اکبر چیذر تهران واقع شده است.

captcha