برگزاری محافل انس با قرآن در جشن رمضان مازندران
کد خبر: 3597992
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

برگزاری محافل انس با قرآن در جشن رمضان مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاريان بومی و کشوری به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امسال ویژه برنامه هایی با موضوع قرآن و عترت از سوی این اداره کل برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، گفت: انس با معجزه رسول خدا حضرت محمدمصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) موجب قرآنی شدن کردار و رفتار انسان‌ها می‌شود.
وی از ماه رمضان به عنوان ماه نزول قرآن یاد کرد و از برگزاري سه محفل انس  با قرآن ویژه ماه رمضان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری- بابل- آمل- قائم شهر- چالوس و تنکابن خبر داد.
جاودانی با تاکید اینکه برگزاری محافل انس با قرآن زمینه آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با این کلام الهی  را فراهم می آورد، یادآورشد: سایر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرهای استان نیز اهتمام به برگزاری 2محفل انس در ایام ماه مبارک رمضان دارند.
وی خاطرنشان کرد: اين محافل معنوی با حضور قاريان بومی وممتاز کشوری با هدف گسترش فرهنگ قرآنی به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار خواهند شد.
جاودانی اظهار داشت: قرائت و جزءخواني، تواشيح، اجرای سرود و برگزاری جلسات تدبر وتفسير (با هماهنگی و حضور ائمه جماعت و جمعه با موضوع هایی چون اقتصاد مقاومتی و نهضت فهم قرآن)، از جمله برنامه های جنبی محافل انس با کلام وحی در شهرهای مازندران است.
captcha