جشن «امام زمان(عج)، یگانه منجی عالم بشریت» در میقات‌القرآن برپا شد
کد خبر: 3599019
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

جشن «امام زمان(عج)، یگانه منجی عالم بشریت» در میقات‌القرآن برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جشن «امام زمان(عج)، یگانه منجی عالم بشریت» در مؤسسه میقات‌القرآن تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشن نیمه شعبان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت میقات‌القرآن با حضور با شکوه مسئولان، معلمان، دانشجویان و جمع کثیری از اراداتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع)، جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
شروع این مراسم با اجرای گروه فاطمیون بود که به صورت هم‌خوانی به قرائت قرآن پرداختند و در ادامه محسن احدی به اجرای برنامه پرداخت و سپس گروه تواشیح نور از جلسه چهارده‌ معصوم پاکدشت تواشیح «مولانا یا مهدی» و «گل نرگس» را اجرا کردند.
سپس نفر اول رشته ترتیل مسابقات مؤسسه سعید احدی، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد و سپس جوایز نفرات برتر مسابقات قرائت و ترتیل قرآن اهدا شد. از دیگر بخش‌های این مراسم تلاوت سعید زمانلو، رتبه نخست مسابقه قرائت در گروه سنی نوجوان بود.
سپس کلیپ صوتی از استاد مرحوم عبدالباسط به سمع و نظر حاضران در سالن رسید و در ادامه مرتضی مخملباف، مدیر مؤسسه به بیان خاطره‌ای از حضورش در جلسه تلاوت عبدالباسط پرداخت. سپس گروه همخوانی الغدیر از شعبه سلمان فارسی برنامه‌ای را اجرا کردند.
از دیگر بخش‌های این برنامه اعطای مدرک کارشناسی به افرادی که درجه معلمین رسیدند توسط حجت‌الاسلام کرمانی بود و سپس مسابقه حضور ذهن میان حاضران در سالن انجام گرفت و به نفرات برگزیده هدایایی اهدا شد.
حسن ختام این برنامه سخنرانی محمد طیبی رتبه نخست مسابقه سخنرانی معلمان مؤسسه بود.

captcha