اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن «دارالقرآن تسنیم» برگزار شد+ عکس
کد خبر: 3599058
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن «دارالقرآن تسنیم» برگزار شد+ عکس

گروه جلسات و محافل: مراسم اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن دارالقرآن تسنیم در محله ۱۳ آبان با حضور اساتید و مسئولان قرآنی این محله برگزار و به 100 نفر از قرآن‌آموزان مدرک رسمی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن دارالقرآن تسنیم در محله ۱۳ آبان پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن همایش کتابخانه ۱۳ آبان برگزار شد.

اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن دارالقرآن تسنیم+عکس

این دوره حدوداً شش ماه در ۲۴ جلسه آموزشی در سه مسجد سیدالشهدا(ع)، امام رضا(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اجرا شد. در طی این شش ماه، دارالقرآن تسنیم، یازده کلاس آموزشی را در رشته‌ها و سطوح مختلف از قبیل روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید را برگزار کرده است.

در ابتدای این مراسم، ناصر رضایی، از مدرسان و قاریان محله 13 آبان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد. در ادامه مراسم اختتامیه که با اجرای علی‌اکبر خزایی از اساتید محله 13 آبان همراه بود، حجت‌الاسلام مسلمی، معاونت شهرداری منطقه 20 دقایقی به سخنرانی پرداخت.

اختتامیه اولین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن دارالقرآن تسنیم+عکس

سپس، امیرعلی یادگاری، قاری نوجوان، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در پایان، با حضور اساتید محله 13 آبان و رضا صباغی از قاریان و اساتید آستان عبدالعظیم(ع)، از 100 نفر از قرآن‌آموزانی که در کلاس‌های مساجد سه گانه امام رضا(ع)؛ حضرت ابوالفضل(ع) و سیدالشهدا(ع) شرکت کرده بودند، گواهینامه سازمان تبلیغات اسلامی و جوایز نفیسی اهدا شد.

captcha