ثبت‌نام اعزام ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود/ 31 اردیبهشت؛ همایش مبلغان
کد خبر: 3599292
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
۲۴ اردیبهشت ماه؛

ثبت‌نام اعزام ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود/ 31 اردیبهشت؛ همایش مبلغان

گروه حوزه‌های علمیه: مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از زمان آغاز ثبت نام اعزام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همایش مبلغان نیز با حضور آیت‌الله‌العظمی سبحانی در روز 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه اجرای مأموریت و رسالت فرهنگی و تبلیغی خود در سال جاری، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: برنامه‌های صورت گرفته و در حال انجام به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ بخشی برنامه‌ها عمومی هستند مثل اعزام های ماه مبارک رمضان و ماه محرم. بخشی از برنامه‌ها تخصصی و کاربردی هستند مثل اعزام تخصصی در ایام خاص و با موضوعات خاص. افرادی را در زمینه‌های مختلف شناسایی کردیم و جهت دانش‌افزایی آنان دوره‌های آموزشی قرار داده و برنامه‌هایی تدوین شده است.
یحیی‌کمال به زمان ثبت نام اعزام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در سال جدید درخواست‌هایی از سوی سازمان تبلیغات و ائمه جمعه جهت اعزام مبلغ به دفتر تبلیغات اسلامی رسیده است. انشاالله از ۲۴ اردیبهشت ماه لغایت ۵ خرداد سال جاری مبلغان می‌توانند به تفکیک استان‌ها جهت اعزام ماه مبارک رمضان ثبت نام و اقدام کنند.
وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: طبق روال سال‌های گذشته، همایش بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله اعرافی در روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد. 
وی افزود: در این همایش به مسائلی که مبلغان در ایام تبلیغ باید توجه بکنند و به مخاطبین خود منتقل کنند، پرداخته می شود. وی همچنین گفت؛ بسته های ویژه و کتاب ره توشه در این همایش به مبلغان اعزامی داده خواهد شد.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تأکید ما بر این است که مبلغان در ماه مبارک رمضان به مباحثی همچون شعار سال ۹۶ که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هست همچنین موضوعاتی نظیر تبیین مبانی ولایت فقیه،استکبار ستیزی و وحدت اسلامی از سوی مبلغان پرداخته شود.
captcha