29 ارديبهشت نمایش اقتدار ايران در برابر جهانيان
کد خبر: 3599494
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

29 ارديبهشت نمایش اقتدار ايران در برابر جهانيان

گروه سیاست و اقتصاد: عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي در 29 ارديبهشت اقتدار ايران را به رخ جهانيان خواهد کشيد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از ايرنا ، علي نجفي 24 اردیبهشت ماه در جمع پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکي بابل گفت:  حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي در 29 ارديبهشت اقتدار ايران را به رخ جهانيان خواهد کشيد.
وی افزود: مردم و ارزش‌هاي جمهوري اسلامي مبناي اقتدار نظام ما محسوب مي‌شود که با پيوند اين دو مقوله دموکراسي و مردم سالاري در کشورمان شکل گرفته است.
نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي  تصریح کرد: دموکراسي ايران در منطقه ممتاز به شمار مي‌رود و اين امر يک فرصت مطلوب براي کشورمان محسوب مي شود.
وی ادامه داد:  بنده به عنوان يک ديپلمات در سال 92 مشغول فعاليت بودم و معجزه حضور مردم را بيشتر احساس کردم و به عبارت کلي تر حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي در خارج از کشور بازتاب بيشتري دارد.
اين نماينده مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی  با به کارگيري يک ديپلماسي قوي توانست تا حدود زيادي طرح ايران هراسي را که به عنوان يک ابزار در دست قدرت هاي برتر بود، خنثي کند.
وي افزود : خوشبختانه ملت ايران به بلوغ سياسي رسيده است و در 29 ارديبهشت با انتخاب اصلح خود ، کشور را در مسير توسعه و پيشرفت ياري مي رساند.

captcha