محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود
کد خبر: 3600090
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
با حضور چهره‌های قرآنی بین‌المللی؛

محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور 8 نفر چهره قرآنی بین‌المللی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

علی‌حسین فضیلت‌فرد، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور 8 نفر چهره قرآنی بین‌المللی از جمله قاری، حافظ، مبتهل و گروه تواشیح در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله مقدماتی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت در بخش شفاهی ویژه بیش از 50 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شده که 15 نفر خانم و آقا در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء و حفظ کل به مرحله کشوری راه یافتند.
مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه اضافه کرد: در اختتامیه این دوره از مسابقات قرآنی 40 نفر از برگزیدگان بخش کتبی و 15 نفر برگزیده بخش شفاهی تجلیل می‌شوند.
فضیلت‌فرد جزء‌خوانی و آموزش قرائت قرآن برای کارکنان بعد از نماز ظهر و عصر، دوره‌های تفسیر قرآن و مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان به‌صورت پیامکی و غیرحضوری را از ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
captcha