دو پیشنهاد مرتل قمی به دست اندرکاران مسابقات اوقاف
کد خبر: 3600283
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

دو پیشنهاد مرتل قمی به دست اندرکاران مسابقات اوقاف

گروه فعالیت های قرآنی: مرتل برجسته استان قم بر لزوم شناسایی استعدادهای شرکت کنندگان مبتدی در مرحله شهرستانی رقابت های قرآنی تاکید کرد.

محمدامیر کسمایی، مرتل قمی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره این مسابقات در ناحیه یک که در امامزاده شاه سیدعلی در حال برگزاری است گفت: افراد زیادی در این مرحله حضور می یابند که بعضا افراد مستعدی در میان آنان وجود دارند که پیشنهاد می دهم این استعدادها شناسایی شوند.
وی افزود: بعد از شناسایی این استعدادها کلاس هایی برای آنان برگزار شود زیرا برخی از این افراد صدای مناسبی دارند اما به فنون ترتیل آشنا نیستند.
کسمایی در پیشنهاد دیگر خود بیان کرد: برگزاری مسابقه ویژه برای این افراد از دیگر پشنهادات من است زیرا این افراد با حضور در جمع افراد حرفه ای ممکن است به علت نیاوردن رتبه دلسرد شوند ولی اگر به صورت مجزا مسابقاتی برای آنان برگزار شود نوعی تشویق و ترغیب آنان برای تداوم کار خود در عرصه هنر تلاوت قرآن است.
وی همچنین مکان این مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: صوت سالن نیاز به تنظیم داشت و از دید من مناسب نبود.
یادآور می شود مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف قم در چهلمین دوره خود طی امروز تا پنجشنبه در دو ناحیه یک و دو با حضور آقایان و بانوان در حال برگزاری است.
captcha