اجرای طرح‌های تابستانه در خانه قرآن «یوسف زهرا» یزد
کد خبر: 3600534
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

اجرای طرح‌های تابستانه در خانه قرآن «یوسف زهرا» یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه تابستان توسط این دارالقرآن خبر داد.

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد اظهار کرد: دارالقرآن یوسف زهرا(عج) به یاری خداوند و عنایت امام زمان(عج) و با وجود 30 مربی و کادر اداری در عرصه قرآن و عترت پا گذاشته و با سابقه فعالیت از سال 90 خوش درخشیده است.
وی ادامه داد: الحمدلله این خانه قرآن با وجود خیران مخلص توانسته در 8 نقطه از شهر یزد اعم از بلوار جمهوری، آزادشهر، بلوار دشتی، بلوار دانشجو، خیابان ایرانشهر، خیابان خرمشهر، خیابان ولی عصر و خیرآباد کلاس‌های خود را برگزار کند.
سلطانی افزود: کلاس‌ های قرآنی یوسف زهرا شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، صوت و لحن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاهیم و مهدویت، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند و .. در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این دارالقرآن برای اولین بار طرحی ویژه کودکان 7 سال به بالا در فضایی متفاوت، جدید و مفرح و جذاب در دست اجرا دارد و دعوت به ثبت نام می کند.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد با اشاره به طرح تابستانه یوسف زهرا نیز گفت: «فرزند منتظر» ویژه 7 تا 12 سال و شامل کلاس های مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی، مهارت های خانه داری، درسنامه اخلاقی و تربیتی، قصه های انبیا و اهل بیت، کاردستی، کلاژ، امام شناسی و.. برگزار خواهد شد.
وی «توحید به سبک نوجوانانه» را از دیگر برنامه های تابستان امسال برشمرد و افزود: این طرح شامل کلاس های نوجوان خلاق، نوجوان متفکر و .... می شود.
سلطانی طرح تربیت مربی یوسف زهرا ویژه تابستان را از دیگر برنامه ها برشمرد و ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام در طرح های تابستان می توانند با شماره تلفن 36272132 یا 09136082885 تماس بگیرند.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده نیز گفت: اردوهای تفریحی، اردوهای زیارتی مشهد مقدس به طور رایگان ویژه حافظان کل این دارالقرآن که تاکنون دو کاروان از حفاظ تا بحال اعزام شده اند، فروش اقلام فرهنگی، انواع کتب مذهبی قرآنی، انواع قرآن و ادعیه و کتب تفسیری و سی دی و...، چاپ کتاب تربیت فرزند از بیانات رهبری، برگزاری مناسبت ها و اعیاد و عزاداری ها، تقدیر از مربیان و قرآن آموزان نمونه و انتخاب مربی نمونه سال، جلسات و کارگاه های آموزشی ویژه مربیان به طور ماهیانه، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری ارشاد، شرکت در مسابقات اوقاف، ارشاد و سازمان تبلیغات و برگزاری آزمون تربیت مربی حفظ با همکاری اوقاف از جمله این برنامه ها است.
captcha