رادیو ترتیل؛ بستری برای دسترسی بهتر مردم به تلاوت
کد خبر: 3601425
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
ابوالقاسمی اظهار کرد:

رادیو ترتیل؛ بستری برای دسترسی بهتر مردم به تلاوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه رادیویی ترتیل با پخش ترتیل‌های قاریان مشهور ایرانی و مصری در ماه مبارک رمضان همراه علاقه‌مندان به این شبکه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیویی قرآن که اخیراً از راه‌اندازی رادیو ترتیل خبر داده بود در مورد جزئیات این شبکه رادیویی بیان کرد: با توجه به این‌که در ماه مبارک رمضان به قرآن توصیه بیشتری شده و مردم نیز به قرآن اقبال بیشتری دارند، اقبال به استماع قرآن نیز بالاتر می‌رود و باید برای مردم این امکان فراهم باشد تا در این ماه هر لحظه که بخواهند، بتوانند قرآن گوش کنند.
مدیر رادیو قرآن در ادامه تصریح کرد: با توجه به مدت زمانی که هر جزء به صورت ترتیل خوانده شده و به یک معنا تایم هر جزء، هر یک از اجزاء روزانه حدودا شانزده تا هفده بار پخش خواهد شد، در واقع در هر نوبت شنوندگان تلاوت یکی از قاریان مشهور مصری یا ایرانی را خواهند شنید.
قاری بین‌المللی قرآن بیان کرد: از ساعت 12 شب به بعد نیز این شبکه رادیویی با رادیو قرآن سوئیچ خواهد شد و تا سحر ترتیل محمودخلیل الحصری به همراه ترجمه پخش می‌شود، پس از آن ویژه برنامه سحر روی آنتن می‌رود و بعد از این برنامه نیز تلاوت ترتیل حرم امام رضا(ع) به صورت زنده پخش خواهد شد و از ساعت 6 صبح به بعد مجددا روال عادی برنامه‌ها را شاهد هستیم و ترتیل جزء بعدی تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد، همچنین شنوندگان می‌توانند شبکه رادیویی ترتیل را روی گیرنده‌های دیجیتال یا رادیو در ردیف FM موج 95.5 مگاهرتز دریافت کنند.
در پایان یادآور می‌شود، احمد ابوالقاسمی با حضور در برنامه افق رادیو قرآن به تشریح جزئیات برنامه‌های شبکه رادیویی ترتیل پرداخت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸
0
0
راه اندازی این رادیو اقدامی خوب و تاثیر گذار برای علاقمندان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۶
0
0
باید از این اقدامات تاثیرگذار قرآنی بیشتر صورت گیرد
captcha