انتخابات 29اردیبهشت، حماسه‌ای برگرفته از اراده ملی بود
کد خبر: 3601448
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

انتخابات 29اردیبهشت، حماسه‌ای برگرفته از اراده ملی بود

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شرکت پرشور مردم در انتخابات پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت‌الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شرکت پرشور و باشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای  اسلامی شهر و روستا پیام مشترک صادر کردند.
در این پیام آمده است: انتخابات 29 اردیبهشت نشان داد که مردم عزیز همچنان پایبند به عهد و پیمانی هستند که از شروع انقلاب اسلامی با امامشان عهد بستند که راه امام، مرام امام، انقلاب امام و اصول امام را تداوم بخشند. انتخابات 29 اردیبهشت برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است و بیانگر شعور و شوق و اراده ملتی است که در کمال آرامش به کیان اسلام و انقلاب وفادارند و علی‌رغم تبلیغات و القائات شدید دشمن همواره با نظام با رهبری و با قانون اساسی‌اند و همواره با عزت و سرفرازیند. انتخابات 29 اردیبهشت حماسه ای دیگر بود که با رأی مردم شکل گرفت این حماسه به ادعای دوست و دشمن برگرفته از اراده ملی و اعتقاد به دین مبین اسلام است و این دو اصل در قلب های مردم ایران همیشه جولانگاه عشق و امید می باشد.
اینجانبان از حضور کم سابقه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که الحق با متانت و صبوری و با تحمل در صف ایستادن‌های طولانی به وظیفه الهی خود عمل کردند تشکر و قدردانی می‌نمائیم و برای سعادت همگی دعا می‌کنیم؛ همچنین از دست‌اندرکاران اعم از مجریان انتخابات و ناظران شورای نگهبان و نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و صدا و سیما و رسانه‌های خوب نوشتاری و مجازی تشکر می‌کنیم و به ریاست جمهوری منتخب این نکته را یادآور می‌شویم که ایشان رئیس جمهور همه مردم هستند چه آنان که به ایشان رأی داده‌اند و چه آنان که نداده‌اند، خواسته طرفداران رقیب را در نظر بگیرند و آنچنان کنند که ان‌شاالله به گفته‌ها و صحبت‌ها و قول‌هایی که در مدت دوران رقابت‌ها داده‌اند پایبند باشند.
در این انتخابات آنچه که نمایان بود حضور مردم بود و طبعاً برنده شدن آنان در این انتخابات؛ خداوند به این مردم بزرگ عزت و سربلندی کرامت فرماید و یه رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی که سکاندار این کشتی بزرگ در دریایی مواج و پر تلاطم حوادث جهان است طول عمر با عزت عنایت فرماید.
captcha