قاریان این هفته کرسی تلاوت شورای عالی قرآن مشخص شدند
کد خبر: 3601558
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

قاریان این هفته کرسی تلاوت شورای عالی قرآن مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌ تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن با حضور محمدحسین سبزعلی، مهدی عادلی و سیدمحمد کرمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، کرسی‌های تلاوت اذانگاهی قرآن کریم، این هفته با حضور محمدحسین سبزعلی، مهدی عادلی و سیدمحمد کرمانی، قاریان ممتاز و برجسته جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش یکشنبه، 31 اردیبهشت‌ماه مهدی عادلی در دومین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد پلاک 12 برگزار خواهد شد، به تلاوت سوره مبارکه زمر از آیه 4 تا 35 و سوره مبارکه تین خواهد پرداخت و فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
همچنین در دویست و چهل و ششمین کرسی تلاوت در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س)، محمدحسین سبزعلی دوشنبه، 1 خرداد‌ماه به تلاوت آیاتی از سوره احزاب و سوره‌های ضحی، شرح، قدر و کوثر می‌پردازد.
سید‌محمد کرمانی هم روز پنجشنبه، 4 خرداد‌ماه در شصت و سومین کرسی تلاوت که در مسجد جامع لویزان برگزار می‌شود، از آیه 23 تا 41 سوره مبارکه زمر را تلاوت می‌کند.
برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) و خبرگزاری تسنیم دقایقی قبل از اذان ظهر و در مسجد جامع لویزان دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز می‌شود.
گفتنی است؛ کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن با همکاری حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، رادیو قرآن، مجتمع امام خمینی(ره)، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تولیت مسجد جامع لویزان و خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود و دو برنامه هفتگی روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
captcha