برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قم برای ماه رمضان
کد خبر: 3601797
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قم برای ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اداره تبلیغات اسلامی قم برای ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی نظیر آئین ترتیل‌خوانی و ... در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اداره تبلیغات اسلامی استان قم برای ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به آئین ترتیل‌خوانی ویژه این ماه در شهر کهک اشاره کرد.
بنا بر این گزارش آئین ترتیل‌خوانی در این شهر همه روزه در ایام ماه رمضان و بعد از نماز ظهر و عصر توسط سه نفر از قاریان برگزار می‌شود، همچنین علاوه بر تلاوت هر جزء به مدت حدوداً 10 دقیقه نکات تفسیری نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
آئین ترتیل‌خوانی ویزه رمضان در شهر قم شهر کهک
از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جلسات تفسیر در بیش از یکصد مسجد با حضور ائمه جماعات اشاره کرد، در واقع در این جلسات از تفسیر نور تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی استفاده می‌شود و یکی از سوره‌های محوری نیز سوره انسان است.
جلسات آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ نیز برنامه‌ای است که از ماه مبارک رمضان کار خودش را آغاز می‌کند و این اقدام نیز به همت خانه‌های قرآن و عترت برگزار خواهد شد و بعد از ماه رمضان نیز ادامه دارد.
کرسی‌های تلاوت قرآن توسط محمدعلی دهدشتی که دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود نیز در ماه رمضان با نشاط بیشتری پیگیری می‌شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۴
0
0
برپایی برنامه‌های قرآنی افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۵
0
0
برپایی دوره‌ها باعث انس بیشتر با قرآن می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰
0
0
برپایی برنامه‌های قرآنی موجب ترویج و فهم مسائل دینی و مذهبی می‌شود
captcha