مهلت دو روزه برای شكايات نامزدهای انتخابات شوراها
کد خبر: 3601828
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

مهلت دو روزه برای شكايات نامزدهای انتخابات شوراها

گروه سیاسی: فرماندار يزد گفت: نامزدهای شورای اسلامی فرصت دارند تا طی دو روز از تاريخ اعلام شده، نتيجه شكايات انتخاباتی خود را كتباً به فرمانداری اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری يزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد با بيان اينكه انتخابات به عنوان يكی از عرصه های رسمی و قانونی است كه نشان دهنده حضور و مشاركت مردم در تصميم گيري هاست اظهار کرد: پيروز اصلی انتخابات مردم هستند و نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم يزد بود.
فرماندار يزد با اشاره به حضور گسترده و باشكوه مردم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اين حضور گسترده  مردم در انتخابات ناشی از آگاهی، شناخت و احساس مسئوليتي بود كه ملت ايران و مردم استان و به ويژه شهرستان يزد از خود نشان دادند.
رئيس هیأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد با اعلام اينكه پس از تجميع آراء، آگهی نتيجه انتخابات در شهرهای شهرستان منتشر شده است گفت: در اجراي ماده 52 قانون انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و ماده 70 آيين نامه اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر، از تاريخ انتشار اين آگهی به مدت دو روز هيات اجرايی در محل فرمانداری آماده قبول شكايات انتخاباتی است.
فرماندار يزد تصريح كرد: شكاياتي قابل رسيدگي خواهد بود كه مشخصات شاكي يا شاكيان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل كار يا سكونت و امضای شاكی يا شاكيان را داشته باشد.
captcha