نام‌نویسی دوره‌های تابستانه دارالقرآن کوثر اهواز آغاز شد
کد خبر: 3602060
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

نام‌نویسی دوره‌های تابستانه دارالقرآن کوثر اهواز آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نام‌نویسی دوره‌های تابستانه دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز از امروز دوشنبه، 1 خردادماه آغاز شد.

فریده کوتی، مدیر دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی نام نویسی در دوره تابستانه از روز گذشته 31 اردیبهشت در سطح مدارس این ناحیه انجام شده است، گفت: فرآیند نام نویسی از متقاضیان شرکت در این دوره از امروز دوشنبه 1 خردادماه آغاز شده و تا 10 خردادماه ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: در این دوره محدودیت ثبت‌نام وجود ندارد و تمام قرآن‌آموزانی که نام‌نویسی می‌کنند در دوره‌های مختلف قرآنی و هنری دارالقرآن شرکت خواهند کرد.

کوتی با بیان اینکه این دوره شامل آموزش دوره‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن و دوره‌های هنری است، افزود: کلاس‌های این دوره برای قرآن‌آموزان دختر در روزهای زوج و برای قرآن‌آموزان پسر در روزهای فرد در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن کوثر ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز اعلام کرد: برگزاری این دوره از 10 خردادماه آغاز خواهد شد و به مدت سه ماه ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: همزمان با برگزاری دوره‌های قرآنی فرآیند استعدادیابی قرآن آموزان نیز انجام می‌شود و افراد مستعد در دوره‌های آموزشی که به صورت تخصصی در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.
captcha