حضور پرشور مردم در انتخابات مسئولیت دولتمردان را در خدمت به مردم مضاعف‏ کرد
کد خبر: 3602074
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
بیانیه مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در انتخابات مسئولیت دولتمردان را در خدمت به مردم مضاعف‏ کرد

گروه سیاسی: مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تأکید کرد: حضور پرشور مردم در دو انتخابات حمايت از آرمان‏‌هاى امام راحل عظيم‏‌الشأن و مقام معظم رهبرى در دفاع از كيان نظام مقدس جمهورى‏ اسلامى را به نمايش گذاشت و مسئوليت دولتمردان را در خدمت خالصانه به اين ملت فداكار و ايثارگر مضاعف‏ کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.
در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم‏
انتخابات در جمهورى اسلامى ايران به معناى واقعى كلمه، نماد مشاركت مردم در سرنوشت خويش است. 29 ارديبهشت، عرصه امتحان ديگرى براى ملت شجاع ايران بود؛ ملتى كه با لبيک به نداى رهبر معظم انقلاب مبنى بر حضور حداكثرى، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهاردهه، تحليل‏گران و سياستمداران جهانى را شگفت‌زده‏ كرد و دوست و دشمن را به تحسين واداشت.
حضور پرشور مردم در دو انتخابات «دوازدهمين دوره رياست جمهورى» و «پنجمين دوره شوراهاى شهر و روستا» بار ديگر پاسخ دندان‏‌شكنى به دشمنان عنود و لجوج اين مرز و بوم بود كه با حضور پرصلابت خود در اين‏ عرصه، حمايت از آرمان‏‌هاى امام راحل عظيم‏‌الشأن و مقام معظم رهبرى در دفاع از كيان نظام مقدس جمهورى‏ اسلامى را به نمايش گذاشت و مسئوليت دولتمردان را در خدمت خالصانه به اين ملت فداكار و ايثارگر مضاعف‏ نمود.
مجلس خبرگان رهبرى، ضمن سپاس و قدردانى از حضور حماسى مردم و تقدير و تشكر از مجريان و ناظران‏ برگزارى اين انتخابات، با آرزوی توفیق برای رئيس‌جمهور منتخب، از ايشان مى‏‌خواهد در چارچوب قانون‏ اساسى و منويات مقام معظم رهبرى و پاسداشت خون شهيدان انقلاب اسلامى در راستاى تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهورى اسلامى و مطالبات به حق مردم، گام بردارد و تحت تأثیر جریان‌های سیاسی قرار نگیرد.
احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
captcha