کمک به اشتغال از جنس مجازی در نمایشگاهی بین‌المللی
کد خبر: 3602207
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

کمک به اشتغال از جنس مجازی در نمایشگاهی بین‌المللی

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن از طرحی برای رونق‌بخشی اشتغال در آژانس‌های اینترنتی مجاز خبر داد.

علی‌اکبر شیرکوند، مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تخفیف 30 درصدی آژانس‌های اینترنتی گفت: شهروندان استان‌های تهران و البرز می‌توانند در ایام نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تخفیف 30 درصدی به مقصد نمایشگاه از آژانس‌های اینترنتی مجوز دار بهره‌مند شوند.

وی افزود: پنج شب برای خانواده‌ها برنامه‌ای با محوریت مسابقه و آموزش در نظر گرفته‌ایم. این برنامه در قالب آموزش و مسابقه نقاشی دیجیتال برای کودکان با موضوع سبک زندگی اسلامی – ایرانی خواهد بود.

مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: جوایز ارزنده‌ای برای بخش مسابقات درنظر گرفته‌ایم و متعاقبا زمان‌های این پنج‌شب مسابقه اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال پس از چندین دوره که بخش رسانه‌های دیجیتال در خارج از محوطه شبستان برگزار می‌شد، در داخل محوطه شبستان برگزار خواهد شد. تحقق این امر حاصل زحمات همکاران مرکز رسانه‌های دیجیتال است تا ناشران دیجیتال بتوانند در بهترین شرایط امکانات و خدمات مناسبی را به بازدیدکنندگان ارائه کنند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» 8 تا 26 خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
captcha