بسیج حافظ فرهنگ ناب ایثار و شهادت است
کد خبر: 3602227
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

بسیج حافظ فرهنگ ناب ایثار و شهادت است

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: بسیج حافظ و پاسدار فرهنگ ناب ایثار و شهادت است که از بسیجیان و شهدا به جا مانده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، محمدرضا دهستانی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه ۲ بسیج اداری استان اظهار کرد: یکی از وظایف ما در دستگاه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که در بسیج رشد کرد و بنیان گذاشته شد و شکی در آن نیست که حال و آینده هیچ مجموعه و مکتبی مانند بسیج توانایی حفظ و پرورش این فرهنگ غنی در جامعه را ندارد.
وی با بیان اینکه بسیج یک شجره طیبه فراگیر است، گفت: بسیج حافظ و پاسدار فرهنگ ناب ایثار و شهادت است که از بسیجیان و شهدا به جا مانده است.
یادآور می‌شود در این جلسه برنامه های سال 96 پایگاه بسیج اداری به کلیه فرماندهان ابلاغ شد و هر یک از فرماندهان با بیان نقطه نظراتی برای پیشبرد اهداف بسیج در سطح پایگاه ها مطالبی را عنوان کردند و برای پیشرفت و بهبود وضع فعلی طرح های خود را ارائه کردند.
در پایان این نشست از تلاش های علی اکبر قانعی بافقی تجلیل و محمدرضا دهستانی به عنوان مسئول پایگاه معراج اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد معرفی شد.
captcha