«اسراء» به فینال رسید
کد خبر: 3602457
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

«اسراء» به فینال رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه تلویزیونی اسراء با اجرا و تهیه‌کنندگی وحید مرتضوی به ایستگاه‌ نهایی یعنی مرحله فینال رسیده و این مرحله در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سری جدید مسابقه تلویزیونی اسراء چندی است که از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
این برنامه‌ در این سری به صورت تولیدی بوده و متسابقان نیز در رده سنی نوجوانان قرار داشته‌اند، همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره در رشته‌های قرائت تقلیدی از شحات انور، عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل با یکدیگر رقابت می‌کنند و امر قضاوت نیز برعهده رحیم خاکی، امین پویا و مهدی عادلی از قاریان بین‌المللی قرآن است.
بنابر این گزارش، اجرا و تهیه‌کنندگی این مسابقه تلویزیونی پرمخاطب برعهده وحید مرتضوی بوده و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی اکنون مرحله فینال سری جدید اسراء را شاهد هستیم.
مرحله فینال این رقابت‌ها از روز شنبه، 30 اردیبشهت‌ماه با رقابت پنج نفر در رشته قرائت تقلیدی از شحات انور آغاز شد، تعداد چهار شرکت‌کننده در رشته قرائت تقلیدی از منشاوی به مرحله نهایی راه یافته بودند که یکشنبه رقابت خودشان را به اتمام رساندن و روز دوشنبه نیز شاهد رقابت فینالیست‌های رشته قرائت تقلیدی از عبدالباسط بودیم که تعداد آنها پنج نفر بود.
امشب نیز رقابت متسابقان در رشته آخر یعنی قرائت تقلیدی از مصطفی اسماعیل پخش می‌شود تا بدین ترتیب شاهد آخرین رقابت در این دوره از مسابقه تلویزیونی اسراء باشیم.
یادآور می‌شود، در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در رشته قرائت تقلیدی از منشاوی 10، عبدالباسط چهارده و مصطفی اسماعیل بیست نفر با یکدیگر رقابت کردند و رشته تقلید از شحات نیز مرحله نیمه‌نهایی نداشت، همچنین این برنامه از ساعت 21 شب از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود و قرار است در برنامه‌ای مجزا اختتامیه آن پخش و از نفرات برتر تجلیل می‌شود.
captcha