طرح «با قرآن در رمضان» در استان یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3602616
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

طرح «با قرآن در رمضان» در استان یزد اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طرح «با قرآن در رمضان» برای هفتمین سال متوالی به میزبانی امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح «با قرآن در رمضان» اظهار کرد: این طرح قرآنی با موضوع ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و پخش مستقیم از شبکه استانی تابان از سال 89 در استان یزد در حال برگزاری است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم و از معنویت بالایی برخوردار است لذا همه مردم انس خود با قرآن را افزایش می دهند و این طرح می‌تواند بر معنویت آنان در این ماه بیفزاید.
وی با اشاره به فعالیت قاریان برجسته در سطح استان افزود: اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب جهت استفاده از این ظرفیت و معرفی آنان به جامعه است.
حسینی کوهستانی گفت: اجرای این طرح و پخش آن به صورت زنده از شبکه استانی توانسته است بسیاری از خانواده‌ها را در منازل جذب خود کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تقدیر از همکاری خوب همه دستگاه‌های مرتبط استان در اجرای این طرح به ویژه صدا و سیمای مرکز استان گفت: در سال گذشته صدا و سیمای مرکز استان موفق به کسب رتبه کشوری در اجرای این طرح شد.
وی با بیان اینکه طرح «با قرآن در رمضان» هر سال در یکی از امامزادگان و یا مساجد شاخص استان برگزار شده است گفت: این طرح در رمضان مبارک سال 96 در امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یاد و خاطره استاد حاج حسن دانش از قاریان برجسته استان و از شهدای حادثه منا که در اجرای این طرح همکاری خوبی با این اداره کل داشت را گرامی داشت.
منبع: اداره کل تبلیغات اسلامی یزد
captcha