پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول
کد خبر: 3602645
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول

گروه اجتماعی: استاندار خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول را تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و همچنین در پیامی جداگانه به مناسبت سالروز چهارم خرداد روز مقاومت دزفول یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و مردم مقاوم دزفول را گرامی داشت.

متن پیام استاندار خوزستان به مناسبت سوم خرداد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن آنها را غافلگیر نموده است.

حماسه بی بدیل و سرشار از عطر جاودانگی سوم خرداد که تجلی آرمان خواهی و دفاع از ارزش‌های متعالی و مقدس این زاد بوم کهن است را گرامی می‌داریم و یاد مردان میدان های نور و نبرد در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر عزیز و قهرمان شد را به نیکی و شایستگی به ارادت برمی آئیم چرا که انسان خردمند ایرانی در پاسداری از حریم شکوهمند وطن تا پای جان می‌ایستد و ایثار و استقامت را معنایی دگر می بخشد. سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد.

اینجانب ضمن تبریک حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و ملت غیور ایران از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه اسلام توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

متن پیام استاندار خوزستان به مناسبت چهارم خرداد به این شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

چهارم خرداد، گرامیداشت جان‌های جاودان و فواره های تابناک خون هایی ست که عزت و سرافرازی و مقاومت را به همراه آورد. مقاومت بی بدیل مردم عزتمند و غیور دزفول در این روز که از زمین و آسمان شعله می بارید و جوی خون جاری می شد تصاویری حزن انگیز و در عین حال شکوهمند می آفرید که اگر این صبر و مقاومت از جان ناگهان آن غیور مردان و شیرزنان برنمی خواست مقاومت و ایثار معنا نمی یافت.

یاد و خاطره همه کسانی که در هراس بمب و آتش و خون راه سپید رهایی را در مقاومت و فداکاری دیدند گرامی می دارم و عزت و سربلندی اکنون این دیار و اقلیم تاریخ ساز و فرهنگ پرور را مرهون آن همه ایثار و جانبازی می دانم.

درود بیکران بر همه کسانی که جان نازنین را بر بالهای سپید مرگ برای سرافرازی ایران اسلامی عزیز به ودیعت نهادند.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

captcha