اختتامیه مسابقات قرآن کریم و عترت شرکت گاز ماندران برگزار شد
کد خبر: 3602683
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

اختتامیه مسابقات قرآن کریم و عترت شرکت گاز ماندران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت فرزندان کارکنان و دهمین دوره کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز ماندران عصر امروز دوم خردادماه در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سید حمزه عمادی عصر امروز  دوم خردادماه در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت فرزندان کارکنان و دهمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز ماندران که با حضور حسین ربیعیان مدیر دارالقران الکریم شرکت ملی گاز ایران در ساری برگزار شد، گفت: تجلیل از خادمان قرآن تجلیل از قرآن است.
وی افزود: در سال گذشته از هشت نفر از فرزندان که به مسابقات قرآن شرکت ملی نفت کشور راه یافتند تعداد شش نفر رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
مدیر دارالقرآن گار مازندران تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه  گامی است در جهت انس و الفت بیشتر با این منابع عظیم  اسلامی و می‌تواند عاملی در واکسینه کردن خانواده ها در هر گونه تهاجم فرهنگی باشد.
وی ادامه داد: در بخش کارکنان و همسران از سال 84 تا کنون رشد بالایی داشتیم و در حال حاضر 602 نفر از کارکنان  و همسران آنان دوره مقدماتی آموزش قرآن کریم  را  گذراندند.
وی با بیان اینکه در سه دوره گذشته یک هزار و 563 نفر از کارکنان و همسران در مسابقات شرکت کردند، افزود: در سه دوره گذشته تعداد 711 نفر نیز از فرزندان در این مسابقات شرکت کردند.
عمادی پیشنهاد داد: با توجه به تجارب گذشته آمادگی داریم میزبانی مسابقات کشوری شرکت ملی گاز را بر عهده گیریم.
اختتامیه مسابقات قرآن کریم و عترت شرکت گاز ماندران برگزار شد

captcha