اجرای نمایش خیابانی «آینه» در خرم‌آباد
کد خبر: 3602725
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

اجرای نمایش خیابانی «آینه» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد از اجرای نمایش خیابانی «آینه» به کارگردانی پژمان باقری به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: این نمایش سوم خرداد ساعت 18 عصر در محوطه ورودی قلعه فلک‌الافلاک برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اعظم روان‌شاد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد سه‌شنبه، دوم خردادماه در جمع خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های ویژه گرامیداشت سوم خرداد، گفت: در نظر داریم به‌منظور پاسداشت روز سوم خرداد که نقطه عطفی در تاریخ کشورمان محسوب می‌شود برنامه‌های فرهنگی و هنری مناسبی را با کمک هنرمندان در سطح شهر خرم‌آباد برای عموم مردم برگزار کنیم.
وی به اجرای نمایش خیابانی «آینه» اشاره کرد و افزود: نمایش خیابانی «آینه» به کارگردانی پژمان باقری یکی‌از ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است که سوم خرداد ساعت 18 عصر در محوطه ورودی قلعه فلک‌الافلاک برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اجرای مسابقه فرهنگی نیز ازجمله برنامه‌هایی است که سوم خرداد در ساعت 18 غروب در محوطه قلعه فلک‌الافلاک برای شهروندان اجرا می‌شود.
روان‌شاد تصریح کرد: به‌منظور آشنایی شهروندان به‌ویژه نسل نوجوان و جوان با رشادت‌های رزمندگان برنامه‌هایی فرهنگی ـ هنری نیز شامل برگزاری شب شعر، خاطره‌گویی، فضاسازی، محفل انس با قرآن نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که فتح خرمشهر تحقق وعده الهی و پیروزی پس از هشت سال جنگ تحمیلی، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، افزود: سوم خرداد نماد صلابت، ایستادگی، استقامت، ولایت‌پذیری و ظلم‌ستیزی ملت ایران بوده که تحقیرآمیزترین شکست برای دشمن و نشان‌دهنده فداکاری‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری دلیرمردان این سرزمین است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که روز آزادسازی خرمشهر برای شهروندان و به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تداعی شده و به تصویر کشیده شود.
captcha