شب‌های شیدایی 16 خردادماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3602806
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
رضوانی عنوان کرد:

شب‌های شیدایی 16 خردادماه آغاز می‌شود

گروه جهاد و حماسه: ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی از 16 خردادماه و از ساعت 22 در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی موزه دفاع مقدس، اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد امسال ویژه‌برنامه شبه‌های شیدایی از 16 خردادماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مانند سال‌های گذشته در شب‌های قدر نیز مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شب زنده‌داران شب‌های قدر بوده و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جامع خرمشهر ویژه‌برنامه‌ای اجرا خواهد شد.

رضوانی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: در 4 خردادماه روز مقاومت و پایداری، مراسم گرامیداشت حماسه و پایمردی مردم دزفول برگزار و در 3 خردادماه نیز همزمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: برپایی کارگاه هنری، اجرای نور نمای مسجد جامع خرمشهر و آب‌نمایش در یاچه هورالهویزه و برپایی نمایشگاه آثار سیاه‌قلم اکبر حسین‌خانی از دیگر برنامه‌های سالگرد آزادسازی خرمشهر است که تا 7 خردادماه ادامه دارد.‌

captcha