بیانیه قدردانی ۱۲۷ نفر از نمایندگان از عملکرد رسانه ملی در جریان انتخابات
کد خبر: 3602917
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

بیانیه قدردانی ۱۲۷ نفر از نمایندگان از عملکرد رسانه ملی در جریان انتخابات

گروه سیاسی: 127 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عملکرد رسانه ملی در جریان انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز، چهارشنبه، 3 خردادماه بیانیه 127 نفر از نمایندگان را به شرح ذیل قرائت کرد:
29 اردیبهشت ماه مردم ایران بار دیگر حماسه شگفت آفریدند و چشم جهانیان را مبهوت اتحاد و اقتدار خود کردند، حماسه ای که نشان از استواری بنیان های مستحکم مردم سالاری دینی و پیوند عمیق و جدایی ناپذیر مردم و مسئولان در کشور پهناور ایران اسلامی است.
حضور و مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اسلامی شهر و روستا چنان پرشور و قاطعانه بود که تریبون های دروغ و سناریوهای فریب علیرغم برنامه ریزی های گسترده نتوانستند درمقابل آن تاب بیاورند و عظمت آن را انکار نمایند.
بی شک رسانه ملی در خلق این پیروزی ماندگار نقش و جایگاهی بی بدیل دارد که در سه مقطع پیش از انتخابات، حین و پس از آن با تهیه برنامه های متنوع و به ویژه مناظره های زنده نامزدهای ریاست جمهوری توانست با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بر عظمت و شور این رویداد بزرگ بیافزاید.
ما نمایندگان مجلس همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند این انتخابات مرهون تلاش هنرمندانه رسانه ملی است بر خود فرض می دانیم از زحمات بی شائبه مدیران و کارکنان رسانه ملی و شبکه های داخلی بین‌المللی و مراکز استان های صدا و سیما قدردانی نموده و توفیقات الهی برای ایشان مسئلت نماییم.
captcha