‌ویژه‌برنامه‌های رادیو اقتصاد برای ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3603028
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

‌ویژه‌برنامه‌های رادیو اقتصاد برای ماه مبارک رمضان

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌های «از دعا تا اجابت»، «عیار» و «در خلوت حضور» با حضور کارشناسان مذهبی و اقتصادی، ابعاد مختلفی از موضوع رزق و روزی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: ویژه برنامه افطار «از دعا تا اجابت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و گویندگی فاطمه شعبانی در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 20 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در برنامه «عیار» در طول ایام ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان دینی و اقتصادی به موضوعات حقوق اقتصادی از جمله حقوق در اقتصاد مدنی، حقوق تجارت، حقوق شرعی، مسائل شرعی اقتصادی و ... پرداخته خواهند شد.
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: ویژه برنامه «عیار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه و گویندگی زهرا تقی ملا و گزارشگری لیلا علاقمند، در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 12:15 به مدت 25 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

‌ویژه‌برنامه‌های رادیو اقتصاد برای ماه مبارک رمضان
مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه سحرگاهی «در خلوت حضور» در طول ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رادیو اقتصاد می رود.
وی افزود: برنامه  «در خلوت حضور» به مناسب لحظات سحرگاهی ماه مبارک رمضان تهیه شده و سعی شده در این برنامه با پخش ادعیه، سخنان بزرگان و علما و مراجع، متون و اشعار مناسب، مناجات و آوازهای عرفانی فاخر و اصیل  که با موضوع و زمان پخش برنامه تناسب داشته باشد، موجب حفظ حالات معنوی و فضا سازی در بین مخاطبان باشد.
جعفرقلی‌زاده در پایان گفت: ویژه‌برنامه سحرگاهی «در خلوت حضور» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی مهدی شیار و گویندگی رضا کاشفی، در طول ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 3 بامداد به مدت 50 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
captcha